Tweedehands Christelijke boeken
HomeTweedehands Christelijke BoekenEthiekChristelijke identiteit in de media – J.J. van Cuilenburg e.a.

Christelijke identiteit in de media – J.J. van Cuilenburg e.a.

2,95 incl. BTW

Auteur: Prof.Dr.J.J. van Cuilenburg e.a.
ISBN10:
ISBN13:
9061354234
9789061354239
Uitgever: T. Wever B.V.
Uitgave: Paperback, 72 blz.
Kwaliteit: In goede staat

1 op voorraad

Categorie:

Beschrijving

Bundel voordrachten van mediadeskundigen en in de christelijke media werkzame journalisten over de christelijke identiteit.

Zes bijdragen aan het in november (1987) georganiseerde symposium onder de gelijknamige titel. De bijdrage, van Prof. J.J. van Cuilenburg, zet de toon: met de nieuwe Mediawet voor de deur en tegen de achtergrond van voortschrijdende deconfessionalisering, ontzuiling en individualisering in de samenleving is het juist aan de geprofileerde omroepen geboden “niet meer te willen doen, maar anders” (blz. 15). Leidinggevende medewerkers van KRO en NCRV schetsen op welke wijze men (geprofileerd) op de ontwikkelingen wil inspelen. Als vertegenwoordiger van de geschreven pers gaat de hoofdredacteur van ‘Trouw’ in op de gescheiden verantwoordelijkheden van professionals en bestuurders ten opzichte van hun organisatie. Mary Michon, medewerkster bij IKON-TV geeft een inventarisatie over de plaats van de vrouw in de christelijke media. Het bundeltje herbergt bijdragen van wetenschappelijk tot persoonlijk. Voor geïnteresseerden een aardig tijdsdocument derhalve.

(NBD|Biblion recensie, Drs. P.F. Goedendorp.)

ZIE VOOR TOELICHTING OOK DE INHOUDSOPGAVE  VAN HET BOEK !

Auteur: Prof.Dr.J.J. van Cuilenburg e.a.
ISBN: 9061354234 9789061354239

Extra informatie

Gewicht 110 g
Afmetingen 210 × 135 × 7 mm

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Christelijke identiteit in de media – J.J. van Cuilenburg e.a.” te beoordelen